U love it? Fill up the form below ;-)

Name:
Contact Number
Email Address:
Delivery Address
Code & Quantity
Type of Payment? via Maybank
via CIMB


Click here to create your own form.

Sunday, May 2, 2010

HOUSE OF SYRIA

Salam semua... ;-D

Hi saya Diana dari Petaling Jaya. Di blog ini saya menjual Tudung Syria dengan pelbagai corak & warna-warna menarik. Yang penting harganya juga amat berpatutan.

Pada mulanya saya hanya menjahit Tudung Syria ini untuk pakai sendiri. Tak sangka ramai kawan2 & cousin yang tertarik dengan tudung saya ;-p. Then saya fikir, 'why don't I just sell it?'. Ermmm, setelah beberapa hari berfikir saya pun memberanikan diri membeli beberapa helai kain dan bermulalah episod 'menjahit' dalam hidup saya... ;-p

Thank you to all cousins + friends yang membeli tudung2 saya ~ nanti beli lagi ok?...


P/S: Terima kasih juga kpd Kak Ita kerana meminjamkan saya mesin jahit kesayanganya...cheers!

Hope u guys like it. Kebanyakan design di Syria & Such hanya ada 2 set sahaja, so hurry siapa cepat dia dapat.

~ H.A.P.P.Y S.H.O.P.P.I.N.G! ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...